مکتب دکتور یونا

تعد شرکة الدکتور یونا من أفضل الشرکات المتخصصة بالسیاحة العلاجیة و التجمیلیة فی ایران، فشرکة یونا تقدم أفضل الخدمات بأحسن جودة و أفضل الأسعار التی تناسب الجمیع.

مکتب دکتور یونا

تعد شرکة الدکتور یونا من أفضل الشرکات المتخصصة بالسیاحة العلاجیة و التجمیلیة فی ایران، فشرکة یونا تقدم أفضل الخدمات بأحسن جودة و أفضل الأسعار التی تناسب الجمیع.

شرکة الدکتور یونا مجهزة بفرق عمل متکاملة و متخصصة فی مجال السیاحة العلاجیة و التجمیلیة و الارشاد السیاحی، بالإضافة إلى تقدیم خدمة الترجمة و مرافقة المرضى منذ وصولهم إلى إیران.

شرکت دکتر یونا از بهترین شرکتهای گردشگری تخصصی درمانی و زیبایی در ایران می باشد، شرکت یونا بهترین خدمات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت با توجه به همه ی جوانب ارائه می دهد.
شرکت دکتر یونا با تشکیل تیم های کاری یکپارچه برای ارائه خدمات ترجمه  تخصصی در زمینه گردشگری پزشکی و زیبایی و توریستی، از زمان ورود بیمار به ایران همراه آن خواهد بود.
شرکت دکتر یونا با بهترین و معتبر ترین بیمارستان ها و درمانگاه های ایران، مجهز به آخرین فن آوری و تجهیزات پزشکی، آماده و مطابق با استانداردهای بین المللی در قالب قوانین بهداشت و مراقبت های بهداشتی، و تحت نظارت پزشکان ماهر در تخصص های مختلف پزشکی قرارداد بسته است.
ایجاد طرح سفر و درمان بیمار و دوره ی پس از درمان و مشاوره مطابق با خواسته ها و نیازهای بیمار و استاندارد های پزشکی جزو خدمات ارائه دهنده ی شرکت دکتر یونا می باشد.
دکتر یونا تلاش می کند خدماتی با کیفیت بالا و هزینه کم ارائه دهد و مانند یک دوست و راهنما در تمامی مراحل درمان شما در ایران همراه شما باشد.
از طریق درک نیازها و خواسته های شما بهترین راه برای سفر و درمان در ایران را به شما ارائه می دهیم. سپس وضعیت پزشکی شما را با یک تیم اختصاصی مورد مطالعه قرار می دهیم، تا به شما بهترین و موثر ترین درمان در تمامی رشته های پزشکی با قیمت های بسیار پایین، از 30% تا 70٪ ارزان تر از کشورهای همسایه ارائه دهیم.
 

dryouna.com

 تجربه و موفقیت ما در گردشگری پزشکی ناشی از کارآیی ما و سالهای کاری ما در این زمینه است.

  • ما در طول روز به طور مداوم با بیماران و مشتریان ارتباط برقرار می کنیم
  • از طریق رسانه های اجتماعی، به مشتریان خدمات ارائه می دهیم
  • طرح درمان ما با توجه به وضعیت بیمار در بیمارستان های مدرن تحت نظارت بهترین و قدیمی ترین پزشکان متخصص در زمینه های مختلف با حداقل 20 سال تجربه در زمینه های خود طراحی شده است.
  • ما بیمار را از فرودگاه پذیرش می کنیم و او را مورد معاینه و بررسی قبل از جراحی قرار می دهیم. ما 24 ساعته پشتیبانی می کنیم و محل زندگی بیمار و خانواده اش را فراهم می کنیم.
  • ما قبل و بعد از درمان مراقبت های بهداشتی بیماران خود را در نظر می گیریم.